storyhere Oiy Tak payah baca la. follow je: Sepanjang Bulan Cuti

Jumaat, 7 Disember 2012

Sepanjang Bulan Cuti

                                                 



         
                       
                       

25/6/12  >         teringat kenagan bersama berlajar sama sama..  Meor,Afiq,Najmi,Aqilah yang telah
                          banyak membantu aku dalam pelajaran  Tq sebab Menolong Dalam Kesesakan.. aku xkan lupakan korang ..
           
8/12/12  >         Bulan 6.. cuti persekolahan ..Aku  telah mendapat dia :-Siti Suhaila(EnBoSS)
                          Dia Telah banyak ambil berat pasal aku dan aku juga .:) setelah lama berkawan dan aku rasa susah
                          tak nak lupakan nye . aku anggap dia macam kakak aku .:) tapi aku dah banyak sangat kakak
                          angkat.  aku hanya buat sebgai kawan dan aku ambil keputusan utk berkawan smpai bila-2                  
                          seumur Hidup :) . aku xkan kecewa kan kau dan Semua kawan-2 .aku harap dia tak mcm
                          perempuan-2 yg lain yg telah menghampa kan aku dan Sanggup mengeluarkan kata-kata
                          kesat setelah hatiku terluka dan sebagainye .



                     
                                                 Akhir Sampai Disini  
                                            + Kita Jumpa Lagi Akan datang  +
                                                   
                                                                                                                                  By NewsGGMU#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen
MUHD SHAHRUL NIDZAM